Amennyiben erre a szolgáltatásra van szüksége, akkor elsősorban kérje a kiszemelt cég dolgozóinak ingyenes helyszíni felmérését! Az irodaköltöztetés ezzel a feladattal veszi kezdetét. A tevékenység merőben más, mint egy lakás bútorainak fuvarozása. Egy ilyen intézményben nem állhatnak napokig vagy hetekig egymás hegyén-hátán a bútorok, a dobozok és a dísznövények, ugyanis ez akadályozná a precíz és gyors munkavégzést.
A sérülékeny informatikai és egyéb berendezések nagyon komoly odafigyelést igényelnek, nem beszélve a páncélszekrényről. Az irodaköltöztetés során óriási kavarodást okozhat, ha a sorba rendezett dossziék összekeverednek, szóval a munkásoknak erre a dologra is különös figyelmet kell fordítani.
Egy vállalkozásnál ez elő sem fordulhat, szóval a céges iratokat és polcokat pontosan úgy kapja majd vissza, mint ahogyan a kirendeltségében hagyta azelőtt. Az irodaköltöztetés szervezetten és mindig az előre megbeszélt időpontban történik. A cégek honlapján fel vannak tüntetve az elérhetőségek, így az időpont egyeztetéssel nem lesz gondja.