Miben tud segíteni egy SEO ügynökség?

Sajnos azok is SEO szakértőknek vélik magukat, akik például nem személyre szabott, hanem fix stratégiával próbálják segíteni a klienst és előre megadott kulcsszavakkal szeretnék Google találati lista első helyére juttatni annak a weboldalát. A legújabb keresőoptimalizálás tippek pedig egyértelműen arra mutatnak, hogy ez nem egy jó ötlet. Több éve már annak, hogy az algoritmus megváltozott, ezért ez a technika már nem hatásos. Sőt, 2018 tavasza óta, a Google találati lista helyezésektől függően, három teljesen eltérő stratégiát kell alkalmazni.

Csakis ezekkel lehet eljutni az első helyre, vagy, legalább a top 5-be. Akiket érdekelnek a legújabb keresőoptimalizálás tippek, azok nyugodtan ellátogathatnak a Kanga Design oldalára, ahol a SEO a legfontosabb témák közé tartozik. Rövid olvasgatás után, hamar rájöhet az ember, hogy a San Francisco-i székhelyű keresőóriás, 2012 óta folyamatosan vezeti be a különböző mesterséges intelligenciára alapuló módszereket. Az MI egyáltalán nem teszi feleslegessé a hagyományos SEO technikákat, tehát a SEO szövegírás, kulcsszó elemzés és a linképítés még mindig nagyon fontosak. Azonban az újabb kiegészítő megoldásokkal is számolni kell. Ezért is fontos azon keresőoptimalizálás tippek megismerése, amelyek ezt is számításba veszik. Csakis az ezen ismeretekkel rendelkező SEO ügynökség az, amelyik minden téren segíteni tud. A profi szakértők tisztában vannak vele, hogy csakis a fent említett három stratégia az, ami jó eredményeket hozhat. Mikor érdemes ezeket a módszereket bevetni? Akkor kötelezőek ezek, amikor az ügyfél oldala nincs a Google találati lista első 50 helyezésében és egy kulcsszóra sem jelenik meg a 10-ik és 20-ik helyek között.

Sőt, a SEO ügynökség segítségét akkor is érdemes kérni, ha egy adott kulcsszóra benne van a weboldal a top 10-ben. Ezek mellett persze a SEO ügynökség munkatársai más dolgokra is kitérnek, akárcsak az átkattintási arányra. Angolul ez a CTR, azaz a Click-Through Rate. Ez adja meg, hogy egy Google találat vagy hirdetés 100 megjelenésére hányan kattintnak. Ha például 100 megjelenésre 20-an kattintnak rá, akkor az 20%-os az átkattintási arányt jelent.

A weboldal használatának folytatásával Ön elfogadja a cookie-k használatát További információk

A cookie beállítások ezen a weboldalon "cookie-k engedélyezve" beállításon vannak, hogy a lehető legjobb böngészési élményt nyújthassuk Önnek. Ha Ön folytatja ennek a weboldalnak a használatát anélkül, hogy megváltoztatná a cookie beállításokat, vagy az alábbi "Elfogadom" gombra kattint, akkor Ön hozzájárul a fentiekhez.

Bezárás