A biciklizés előnyére válik

biciklizés

biciklizés

A tevékenység rendszeres végzésének rengeteg előnye van. A biciklizés univerzális sportnak nevezhető, hiszen egyszerre mozoghat, relaxálhat és élvezheti a friss levegőt. Érdemes hetente 3-4 alkalommal 20-30 percet kerékpározni. Ha ezt megteszi, akkor biztosan erős, formázott izomzata lesz. Sokan úgy gondolják, hogy ez a tevékenység kizárólag a lábizmok formálására szolgál, azonban ez egyáltalán nem így van.

A kéz izmait is erősíti, hiszen a testsúly egy részét a kezek cipelik. A biciklizés jobb alvást eredményez, hiszen a stressz csökkentő hatása közismert. A Stamford-i Orvosi Egyetem szakemberei bebizonyították, hogy az álmatlanságban szenvedő emberekre pozitívan hat a kerékpározás. A bioritmus összehangolását segíti a nappali fény, ami éri a testét biciklizés közben.

A rendszeres mozgással kisebb lesz a kockázata a rák, a szív- és érrendszeri megbetegedéseknek. A kerekezés alkalmával a szív gyorsabban ver a szokásosnál, ebből kifolyólag javul a keringés. Aki 16 km-t teker le egyetlen óra alatt, az 260 kalóriát éget el, szóval elősegíti a fogyást. Ha fájnak a térdei, akkor futni nem kellemes, viszont a biciklizés ebben az esetben is lehetséges.

Napjainkban a kerékpárüzletek kínálata rendkívül széles, így mindenki megtalálhatja a stílusához illő és az igényeinek megfelelő kétkerekűt. Aki szeretne többet mozogni, de még nem döntötte el azt, hogyan is tegye, annak a biciklizés jó alternatíva lehet. Ez egy olyan tevékenység, amit egyedül vagy társaságban is jókedvűen lehet végezni.

A weboldal használatának folytatásával Ön elfogadja a cookie-k használatát További információk

A cookie beállítások ezen a weboldalon "cookie-k engedélyezve" beállításon vannak, hogy a lehető legjobb böngészési élményt nyújthassuk Önnek. Ha Ön folytatja ennek a weboldalnak a használatát anélkül, hogy megváltoztatná a cookie beállításokat, vagy az alábbi "Elfogadom" gombra kattint, akkor Ön hozzájárul a fentiekhez.

Bezárás